كلمات اغنية بحبك للمغني تامر حسني وحلا شيحة من فيلم ” مش انا “

0

- Advertisement -

كلمات اغنية بحبك للمغني تامر حسني وحلا شيحة من فيلم ” مش انا ” . كما قام طرح النجم تامر حسنى أغنية “بحبك” على موقع الفيديوهات “يوتيوب” . وهى الأغنية التي عرضت ضمن أحداث فيلمه الجديد “مش أنا” الذى ينافس به في موسمى عيد الأضحى والصيف . والأغنية من كلمات محمد محسن، وألحان محمد سراج، وتوزيع توما.

كما يعرض للنجم تامر حسنى حاليًا فيلم “مش أنا” فكرة وسيناريو وحوار وبطولة تامر حسنى . وإخراج سارة وفيق، ويشارك في بطولته حلا شيحة، وماجد الكدواني، وسوسن بدر، وشيرين، وحجاج عبد العظيم . بجانب عدد من ضيوف الشرف، منهم إياد نصار، محمد عبد الرحمن، وعصام السقا . وتدور أحداثه حول حسن الذى يُصاب حسن غريبة تفقده السيطرة على يده، فيصبح مع مرور الوقت ضحية العديد من الموقف الصعبة والمحرجة .  بينما يرفض كل من حوله تصديق حالته.

قصة الفيلم

كما تدور أحداث فيلم “مش أنا” حول شاب يعاني من حالة غريبة تفقده السيطرة على يده . مما يعرضه للعديد من المواقف، وحقق الفيلم نجاحا كبيرا فور عرضه في مصر والعالم العربي . فتجاوزت إيراداته 100 مليون جنيه خلال أسبوعين.

كلمات الاغنية

تعالي هنا بقول لك ايه

قلبي إزاي كده ريحتيه عارفه بحس معاكي ايه.. حياة

طمنتيني على عمري يا هديتي على طول صبر

كفاية اسم صوتك حلاه

وفيكي سيبني شوية أحب أنا فيكي

- Advertisement -

عمر الواحد مش هيكفيكي أحبك فيه

بحبك.. وليالي عارفة إني بشوفك كدة جيالي

أول حاجة بتيجي في بالي

بـ أقولك ايه.. بحبك
قربك ليا بيدفي خلي إيديكي على كتفي

شكلك حلو أوي في حضني

وفيكي سيبني شوية أحب أنا فيكي

عمر الواحد مش هيكفيكي أحبك فيه

بحبك وليالي عارفة أما بشوفك كدة جيالي

أول حاجة بتيجي في بالي

أقولك ايه.. بحبك

وكان تامر حسني، قد نشر في وقت سابق مقطع فيديو له مع جمهور فيلم “مش أنا”، داخل إحدى دور العرض، عبر حسابه على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام” وعلق عليه كاتبًا: “يوم مُفاجئ وحلو مع أحلى الناس، ولتلبية طلباتكم إن شاء الله هعمل زيارات لسينمات كتير الأيام الجايه يعني توقع في أي لحظة هتلاقيني قاعد جنبك في السينما يامعلم.. ومش في القاهره بس”.

- Advertisement -

اترك رد

Your email address will not be published.