شاهد الفيديو الذى تسبب فى الخلاف بين تامر حسنى وحلا شيحة بعد 5 احضان فى الفيديو

0

- Advertisement -

شاهد الفيديو الذى تسبب فى الخلاف بين تامر حسنى وحلا شيحة بعد 5 احضان فى الفيديو

شاهد الفيديو الذى تسبب فى الخلاف بين تامر حسنى وحلا شيحة بعد 5 احضان فى الفيديو . فيديو كليب أغنية «بحبك» والذي تسبب في غضب حلا شيحه ، من فيلم «مش أنا» وقام بغناءها تامر حسني . كلمات الشاعر محمد محسن . و ألحان محمد سراج، توزيع توما . كما تصدر موقع يوتيوب و حقق مشاهدات تزيد على مليون ونصف المليون مشاهدة . منذ طرحه اليوميين الماضيين .

كما ان فيديو كليب اغنية «بحبك» الذي اثار غضب الفنانة حلا شيحة . ذلك لتضمنه مشاهد من فيلم «مش أنا» . اعتبرتها تغضب الله منها وتبرأت منها . تضمن نحو 5 أحضان جمعتها بالفنان تامر حسني . بخلاف المشاهد الرومانسية التي جمعتهما ببعضهما البعض .

شاهد الفيديو الذى تسبب فى الخلاف بين تامر حسنى وحلا شيحة

"شاهد الفيديو الذى تسبب فى الخلاف بين تامر حسنى وحلا شيحة

شاهد الفيديو الذى تسبب فى الخلاف بين تامر حسنى وحلا شيحة

شاهد الفيديو الذى تسبب فى الخلاف بين تامر حسنى وحلا شيحة

- Advertisement -

غابت الفنانة حلا شيحة عن العرض الخاص لفيلم ” مش أنا” الذى أحتفل به الفنان تامر حسنى من خلال ظهوره فى البرنامج ، و علقت قائلة : ” ” بحمد ربنا انى أخيراً لقيت التوازن انى أكون سعيدة فى حياتى ونفسي أكون أكون صادقة مع نفسى واللى مؤمنة بيه، أما بالنسبة لفيلم مش ( مش أنا ) الحقيقة إن تم تصويره من أكثر من سنة ونص .

"<yoastmark

وبسبب ظروف كورونا اتأخر جداً نزوله وانا كمان حالى اتغير واتجوزت الحمد الله ، والفيلم بقى فعلاً مش أنا واتمنى التوفيق لكل زملائي .

وأضافت حلا: “إحنا يمكن نجحنا بمقايس الدنيا بس صدقوني بمقياس ربنا إحنا لم ولن ننجح، أنا عارفة ومتأكدة إن زملائي جواهم خير بس للأسف فتنة الشهرة والنجاح مش بتخلينا نشوف ونقيس الأمور صح”.

5 احضان فى الفيديو

استكملت: “بتكلم من قلبي الكليب ده ميرضيش ربنا وأنا عيطت لأني شفت نفسي في المشاهد دي، دي كانت زلة نتيجة ظروف مريت بيها وكلنا بنغلط ولازم نغلط علشان احنا بشر بس المصيبة إننا بنغفل وبننسى”.

وتابعت: “أنا مش حتكسف من حد أنا تبت من المشاهد دي وهي لا تصح وأنا غلطت وبصلح وأهم حاجة إن ربنا يرضى عني لأن في الآخر ده اللي حينفعنا مش الشهرة ولا النجاح لا هو مش نجاح أصلا، علشان النجاح الحقيقي حاجة تانية خالص إحنا أغلبنا ناسينها إلا القليلين، الفن لو بيخلينا نبعد عن منهج ربنا ومنبقاش قدوة لولادنا يبقى باطل وميبقاش فن”.

ووجهت رسالة للفنان تامر حسني قائلة: “إحنا كلنا عندنا امتحان في الدنيا دي وحابة أفكرك بالفيديو ده يا تامر اللي قولت فيه أنا مش بتمنى أموت وأنا مطرب أنا دايما خايف من كده، كلام أكيد قولته في لحظة صدق جواك وجوانا كلنا”.

- Advertisement -

اترك رد

Your email address will not be published.